Ayseguller Merhabalar. Fikrinize ihtiyacım var. 9+6 gebeyim ama tsh değerim düşük. T3 ve t4 ise normal. Dahiliye endokrinolojiye gitmemi istedi ama yasadığim yerde randevusu ilerleyen tarihlerde. Benzer durumu yaşayan var mı ? Ne gibi riskleri var acaba
Ftmhsyn92 Ayseguller benim de öyleydi ilk 3 ay olabiliyormuş,dahiliyeye sevk etti,gittim , ilk trimester dolduktan sonra ilaç kullanmadan düzelmişti
saudade_ Ayseguller thd 4 önemli diye biliyorum Benim o düşük olduğu için ilaç kullanmıştım hamilelik döneminde
Ayseguller 1_Pandackk benim 0,09 gibi bir degerdi sonra hata olmasin diye tekrar bakildi 0,15 gibi bir deger. Yani düşük .
Albatrosss Benim de gebeliğin başından beri düşük. 0.01 çıktığı bile oldu. Troid polikliniğine gidiyorum ama hala düzenleyemediler. Bebek için riskli mi diye sordum umarım bir şey olmamıştır diye bir cevap aldım.🤷♀️
Koalams Benimde önceden böyle bir sorunum yoltu gebelikte 0.01 e düştü ve dahiliye doktoruna yönlendirdi doktorum o da ilaç verdi ve ilaç kullanıyorum hala şuan 24 haftalığım 0.77 yükseldi
Ayseguller Ftmhsyn92 insallah benim de düzelir ve gerek kalmaz. Çarpıntım halsizliğim çok yoğun 😢 endokrenolojiye de gidemedim . Bir sey olursa tedirginliği var
Sedau Ayseguller aynı durum bende de var değerim 0.11 dahiliyeye gittim sonuç konuşmak İçin izinliymiş görüşemedik inşallah bir problem yaşanmaz bende çok tedirginim
nnurergun_1103 Ayseguller benim yaşadığım şehirde üniversite hastanesi gebe olduğunu bilince randevusuz alıyor bı şansınızı deneyin gebe olduğunuzu söyleyin arada alsınlar