Kışlıkları bir hurcun içine koydum montları falan tamamen dalgınlığıma geldi onu da kaldırdım başka bir yere koydum biraz ağırdı aklıma geldi hemen bıraktım yani toplam 10 sn falan taşıdım.. hemen uzandım biraz belim ağrıdı uyuyakalmışım sonra üstünden 3 saat falan geçti lekelenmem veya ağrım yok şu ana kadar bir şey olur mu ya 😞 10 haftalığım henüz