Serra19 canım ilk defa duydum benim eşim Bağ-Kur’lu ama borç var ve ödeyemiyoruz zaten sürekli ekleniyor üstüne devlette doğum yaptım hamilelik zamanında kontrole gittiğimde sordum ücret falan çıkarmı diye hayır dediler hamilelikte ve doğumdan 40 gün boyunca ücretsiz muayene olabilirsiniz dediler bize şaşırdım bence üstüne düş araştır bi