Merhaba herkese. Yesilimsi akıntı olduğu için doktorum donaxyl fitil verdi. Iki gün oldu kullanmaya başlayalı. İki gündür idrarım kesik kesik geliyor daha öncesinde yoktu bu durum. Tuvaletten kalkıyorum tekrar gelmis gibi bir baskı oluyor o baskıyla birlikte bu sefer süt kesiği gibi akinti geliyor idrar kaçırıyorum gibi. Ayni durumu yaşayan var mı