GuzelMelegimm 30+2 yim 15 Temmuz’a doğum tarihi aldık ☺ 42 cm 1600 gram olmuş bebiş. Sizin bebişleriniz ne kadarlıktı bu haftalarda.
FyA GuzelMelegimm aaaa bende 30+2yim persembe nasipse randevu var bende kilosunu düşünüyodum tahminen 1,5 kilo almıştır diyodum sizin sezeryan mı olucak normal mi tarih vermiş ya
Lenay223 GuzelMelegimm nasıl 30. haftada tarih verdi bizimki durabildigi kadar dursun diyor her seferinde 🥹
Seymafatihmete Tam olarak aynıyız🙏🏻banada 15 temmuz dedi ama ben normal düşünüyorum bakalım hayırlısı.. Sağlıkla kucağına al inşallah🙏🏻
FyA GuzelMelegimm hımm oyüzden aldınız yani anladım hayırlısı olsun Rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin sağlıcakla gelsin bebiş 🤲🏻🥰🌸
FyA GuzelMelegimm niye okadar erken almasını istiyosunuz ne kadar geç olursa okadr iyi diyokar gelişimi için
Nayas Lenay223 tarih verirken randevu de ultrason bakılıyordu daha sonra kan veriyomuyuz acaba hanimlar nts cekiliyodur. Anestezi uzmani doktoruyla görüşüyomuyuz ?
seweyt GuzelMelegimm ilk doğum mu ve kendi istediğinle mi sezeryan oluyorsun bende 6 ağustosta 2022 de sezeryan oldum 38 haftalik şimdi yine hamileyim tam 30 haftalik olduk acaba biz ne zaman tarih alırız ve siz özelde mi oluyorsunuz