33+2 haftalık hamileyim dün kan verdim crp 14.2 çıkmış referans dışı yazıyo zaten önce de yüksekmiş doktor düşmüş demisti şimdi geri yükselmiş bi sorun olur mu erken doğum riski falan yazıyo internette baktıkça daha çok endişeleniyorum bi yakınımızda enfeksiyon yüzünden erken doğum yaptı bebeğini kaybetti başına böyle bişey vaktinde doğum yapanlar var mı cevaplarsanız sevinirim