Denizz_ E bebekte ki Twist shake alıştırma bardağını ya da pipetli suluğunu kullananlar var mı memnun musunuz akıtma koku oluyor mu uzun zamandır bakıyorum yorum da yok
Hemsire2727 Denizz_ yurtdışında çok pahalı bı marka çok iyi Türkiyede kolay bulunmuyor biz biberonunu aldık yurtdışından çok pahalıydı ama e bebekte sulukları falan çok uygun çok iyi bı marka
Denizz_ Hemsire2727 evet Almanlarda görmüştüm Türkiye’de yorum yok bence de güzel bi marka şans vermek lazım indirim deyken de☺