Kızlar selam ;)
Pazartesi günü sabâh 8.30 da yatış yapıcam hayırlısıyla genel istiyorum doktorum olur dedi ama tabikide daha anestezi uzmanının fikrini almadım açıkçası heyecanlıyım spinal olursa da pek takmam gibime geliyor biran önce olup bitsin kafasındayim sezeryan olup gerçekten böyle nefesi kesilir gibi olan var mı ameliyathanede spinal de öyle oluyor diyorlar işte kalbin sıkışıyormuş baskıların hepsini hissediyormussun falan bunlar yaşanıyor mu yada genel anestezi olanlar o an ne hissediyor sonda çok acıtan birşey mi merak ediyorum cevaplar mısınız :)