Betty Merhaba arkadaşlar 37 haftalık hamileyim tansiyonum olduğu için sezaryen tercih edeceğim bugün dr um 39+4 e ameliyat günü verdi ama annem ve görümcelerim çok geç bir tarih 1 hafta öne aldır diyor bu haftada planlı sezaryen olan var mı acaba 🤔