Benim paşa da 30+5 ten beri aynı çok aşağıda başı benimde açılmalarım yoktu ama kasılmalar ve sancılar vardı hap vermişti doktorum ve dınlen yat hiç kalkma mümkünse demişti.hala hapı kullanıyorum 35+3 olduk bu gün yakında doğar herhalde çok aşırı sabırsız bir bebiş çünkü. 33+3 te de sancılarım kesilmeyince ciğer geliştirici olmuştum 2 doz erken doğarsa küveze girmesin diye öyle devam ediyoruz bir şekilde