myonlychance Kızlar 15 gün oldu normal doğum yapalı ilk günden beri aşırı iştahsızlık var hiçbir şey yemesem aramam yiyince midem bulanıyor ishal var iştahsızlık var sizde oldu mu bunun sebebi nedir acaba
huysuz__ myonlychance doğumdan sonra kan tahlili verdin mi canım, değerlerinde ani düşüş olduysa bağışıklığını etkilemiş olabilir Bi baktır kan vermediysen