kubranurleo Biraz zayıf dimi? Doktor haftasıyla uyumlu normal dedi. Ama herkesin bebeği daha kilolu kime sorsam bu haftada 750 850 filan. Boyu da 32 cm Sizinkiler kaçtı ? Çok mu zayıf olacak acaba.
Eliff_gny kubranurleo çarşamba günü gittim daha 22+6 595 gram dedi erkek benimde bu haftalar da hızlı kilo alıyorlar merak etme doktor normal dediyse öyledir bana da düşük yada fazla bisey demedi gelişimi güzel diyor kafana takma yani doğana kadar daha kaç gram alcak
huysuz__ kubranurleo 24+1 486 gram 12 gün gerideyiz, benim gelişim geriliği oluyo bebeklerimde bu haftalarda başlıyor. Şuan 100-150 gram açığı var demişti perinatolog, sizinki iyi gibi geldi karşılaştırınca.
Hulo2105 kubranurleo 25+3 te 805 gram boyu 33 tü. Erkek bizim de. Genetikle alakalı korkmayın. Doktor zaten normal demiş
Damlaozzz kubranurleo bizimkide erkek 3. trimesterda çok hızlı alıyorlar 21 de 375 gramdık 25te 780 gramdı doktorum bana minyon olucak diyordu bende kafama takıyordum doktor en son kontrolde 1300 gr çıktı 3 kiloyu geçicek bu şekilde devam ederse dedi bi dönemden sonra hızlı kilo alıyorlar zaten artık bebişler ☺️
myavocado kubranurleo 23. Haftada erkek bebisime 28cm 570gr demişti benim doktorum, haftası ile uyumlu dedi bence sizin de gayet normal endişe etmeyin.
izobellaaa-_- 24 hafta da 31 cm 730 gramdı galiba normal demişti bana da 25+3 de 830 gram dı 29 da 1630 gramdı 33 de en son gittim 2350 gram 45 cm özet olarak bi anda kilo da alabiliyor 25 ile 29 arası Baya kilo almış benim bebiş