2Princess1Mom Şubat ayında kimyasal gebelik geçirmiştim. Bugün yine hamile olduğumu öğrendim. Henüz kan tahlili vermedim. 6 günüm geçti. Sat 12 Nisan. 🥰Erken sevinmek istemiyorum, yine kimyasal olur diye çok korkuyorum. 😥😥
Sevvalll42 2Princess1Mom bişey olmaz Allahın izniyle hepsi öyle olcak diye bişey yok hayırlı sağlıklı olsun inşallah
Bigsecret3 2Princess1Mom Rabbim gönlüne göre versin inşallah canım Allah’ım evladını sana bağışlasın evlat isteyen anneler hepimiz dualarımdasınız🥹🥹
Hamdiyevural 2Princess1Mom hayirli olsun canim genelde kimyasal sonrasi gebelikler saglikli oluyor korkutmayin kendinizi saglikla gelsin insallah
Anonimanonim 2Princess1Mom sabredip 6. Günün sonunda mı test yaptın ne kadar güzelll 🥰🥰 hayırlı olsunn bende kasımda kimyasal geçirdim henüz bi haber yok benden
sutlukahve_ 2Princess1Mom benimde 6 gün gecikmem var sadece göğüs ağrım var test yapmaya korkuyorum negatif gorcem diye 🥺
2Princess1Mom sutlukahve_ 6 gün az bi gecikme değil. Test yapmanı öneririm. Güzel düşün güzel olsun. ☺
2Princess1Mom Anonimanonim Bana kalsa 1 gün geciksem test yapardım ben. Eşimin baskısıyla sabrettim. Sonra üzülüyorsun cumartesiye kadar bekle söz en iyi testi alıp gelicem dedi. Kırmamak için sabrettim 😁 Teşekkür ederim. Darısı size inşallah 🥰
sutlukahve_ 2Princess1Mom adetim düzensiz olduğu için yoktur diye düşündüm ama göğüs ağrısı kafamı karıştırdı ama yapcam bakalım inşallah güzel haber alırım
Aysemalkoc 2Princess1Mom bende düşük yaptım benim de 5 ay sonra Rabbim yine nasip etti kötü düşünme iyi düşün hep hayırlı olsun 🧿🧿