Tutaste_ aynı şeyleri yaşıyoruz 18+2 deyim bende bu durumu 13 hafta da yaşadım idrar yolu enfeksiyon var dedi 1 tane toz kullandım rahatladım şuan yine oluyor ağrım yarın randevum var tekrar idrar testi vereceğim kasıklarım ağrıyor lavaboda . Benimde biraz kilom var 75 göbeğim hep vardı hafiften suanda çok hafif var yine ama arada bende hissediyorum bişeyler pıt pıt atıyor 😂 cinsiyet belli mi