Dlk1616 37+1 oldum ben 2 pramuture kıyafet aldım 5 li yeni doğan takımlardan da 8 tane aldım pramitureleri erken doğum riskim ve bebeğin kilo alımı çok yavaşladığı için aldım şuanda 2170 Gr tskimlsrin hepsinin içinde zibinlarida var 6 çorap 8 li ağız silme bezi 3 muslin 2 penye battaniye aldım 3 takım 3_6 ve 3 takımda 6_9 ay aldım hep ince uzun kollu olarak aldım bolu soğuk daha yaz geç gelip erken gidiyor sibinlarin çoğunluğu 3_6 ve 6_9 sonrası 12 aylık diğer çocuklarımdan da var zıbın kıyafet fazla bişi almadım sadcee kıyafet derdim vardı birde emzik biberon süt poşeti falan aldım