Ezgigznn_88 Kızlar adetim gecikeli 6 gün oldu 3. Gün test yaptım çıktı 4. Gün acild ekran verdim beta HCG 493 çıkmıştı pazartesi günü tekrar vericem sağlık ocağında ama düne kadar kasıklarım agriyodu bugün agrim çok az tedirgin oldum ama normalmi acaba kilar