Bebekkk00 Merhabalar güzel anneler nasıl gidiyor bu haftalarda ne gibi değişimler oldu sizlerde bende nedense adet ağrısı gibi ağrı var karnımın alt bölgesinde ve kasıklarımda..🥹
eminece93 Bebekkk00 rahim büyüdükçe oluyor hep bir sızı var alt karinda benimde normal dahada artacak haftan ilerledikçe korkma dedi
SrpYlmz Bebekkk00 normal canım ben 26 haftalığım bazen bendede oluyor geçiyor önemli olan geçmesi şiddetli olmaması bide magnezyum kullanıyor musun ?
Drfatma Aynı haftadayız bende de arada oluyordu ayrıntılı usgde hocam bunların yalancı kasılma olduğunu sonuçta orda bir kitle olduğunu gerilmeye bağlı olduğunu söyledi. Tabi kanama falan olursa ya da dayanılmayacak ağrılar olursa acile gitmek gerekir
Bebekkk00 @eminece93 Evet canım adet ağrısı gibi bı ağrı sızı şeklinde dediğin gibi çok teşekkür ederim..💐
eminece93 Bebekkk00 magnezyum iciyorum ben ocean marka oneririm en aza indiriyor bu durumu doktoruna danisip icebilirsin🙂
Bebekkk00 @Drfatma Kanamam yokk canım adet ağrısı gibi bı ağrı öyle çok şiddetli değil ama rahatsız ediyor.
feldspar Hafta. Bende de kasık ve hatta bacakla birleşen bölgede ağrı sızı var. Kahverengi kanama da eşlik etti buna o yüzden doktor fazla yorulmuşsun diyerek istirahat ve magnezyum verdi