aslcnr Selam kızlarrrrr Bugün itibariyle 15 haftalık gebeşim 😂 Konuyla ilgili ne düşünüyorsunuz, kilo alımı nasıl? Cinsiyet en net ne zaman belli oluyor? Bide 15. Haftada neler yaşadınız? 🥰
obirannea aslcnr 15. Haftada yüzde 99 kız dedi 17 de gittim tekrar kız dedi değişmez dedi yani bu haftada öğrenebilirsiniz şuan 20 haftalık olacağız😍
qusel Ben 14+4 şuan ama ultrasonda en son 1 hafta öndeydi. Henüz cinsiyet öğrenmedkm salı kontrol var belki söyler ama sonradan değişmesinden korkuyorum henüz erken gibi geliyor bana
Birprensesannesi10 Dün gittim doktora bacak arasını çok kapatıyor ama kıza benzettim dedi 🥰 tam net kesin bişey söylemedi ama bu hamileliğim çok farklı geçiyor nasip tabi herşey sağlıklı olsunlar 🤲🏻
zeynep62 Merhabalar bizde 16 ya yeni girdik ama 15 haftalık ultrasonda.5 kilo almışım ya çok gibi geliyor aynaya bakmak istemiyorum resmen 56 ile kaldım 61 62 arasında git gel yapıyorum ama yemem normal
Yonca_26 aslcnr ben hamileligim en basindan beri cilek yiyorum tüm kis cilek yedim🤣ki önceden hic sevmezdim cilegi
Srp11 Biz 15+2 şiddetli bel ve baş ağrıları 12 haftada %80 erkek demişti doktor 27 Mayıs kontrolümüz var bakalım bu sefer ne diyecek doktor kusma hiç yaşamadım sürekli uyku hali ekşiden çok tatlı şeyler canım ister
eminegizem Ben de 15+6 yim 12 haftalıkken erkek demişti, dün kontrole gittiğimde kızım olacağını öğrendim 💜 sağlıcakla alalım kucağımıza evlatları
Yaprakbst Bende 13. Haftadayım 11. Haftada kız olduğunu söyledi doktor 12. Haftada %100 dedi hamile kaldığım kilomdan 4 kilo verdim ben sadece meyve yiyebiliyordum o da erik iştahım baya kesilmişti ama hiç kusma yaşamadım 🌸
Yonca_26 aslcnr ahaha olabilir canim her cilek yeyisimde minigimde kipir kipir oluyo sanirim sevdigi meyve olacak🤣🤣