Fark etmiyor iki hamileligim de de önce kan testi yaptılar sonuçlar negatif çıkarsa igne vuruyorlar pozitif olur sa başka tedavi yolları deniyorlar sormuştum bende ikisi de negatif çıktı igne vurdular doğdu bebegin kan gurubuyoa benimkisi farlı olunca bir daha vurdular cocuk sarilik olmasın diye şimdi hamileyim yine vurdular