kızlar en son devlet hastanesine kendi doktoruma 3 hafta önce gittim 10 gün önce şansa sıra buldum mhrs’den sevindim oh dedim sekreterlerden rica etmiycem sıra almak için diye dün gece mesaj geldi iptal etmişler randevumu neymiş aynı poliklinikten o zaman muane oldum diye şuan sıra da vermiyor mal gibi kaldım 😂 pazartesi 😓 sabah erkenden gidip sıra vermesi için yalvarcam bu nasıl bi sistem olmuş 3 haftaya neler olur ben o zaman gittim diye şuan randevumu iptal ettiler