aleynabalkanlioglu Hivv Minikannsi >! Sbhakcnn !<. Evet odasını beşiğini,bebek arabasını oda aksesuarlarını tamamladık ve bikaç kıyafetinide ananemiz aldı geri kalanı tamamlayacağız inşallah 19+2 yiz kızımla 🥹❤️
Sbhakcnn metemom_ Evet yaptık ufak tefek şeyler kaldı beşigimizi almadık daha inşallah kalanlarıda bu ay halledicez siz yaptınız mı ☺️