Sulearas numix bende 13+4 kasiklarinizda pıt pıt hareketlenme var mı sizin ben 2. Gebeliğim ama mark ettim
Sbhakcnn metemom_ Evet yaptık ufak tefek şeyler kaldı beşigimizi almadık daha inşallah kalanlarıda bu ay halledicez siz yaptınız mı ☺️
Hulo2105 Sbhakcnn bizde 26 oldukkk bu günn 🥥hindistan cevizi diyor ama 31 cm nasıl hindistan cevizi oluyor anlamadım😂😂