kubrayurek Arkadaslar 3 dusuk sonrası hamile olduğumu öğrendim daha kontrole gitmedim bana dua edin 🤲
glshglc kubrayurek benimde 3 düşükten sonra ki gebeliğim çok şükür 25 haftaya geldik bütün testlerim temiz olmasına rağmen oskapar iğne ve aspirin kullanıyorum . Rabbim hakkınızda hayırlısı versin inşallah 🤲
kubrayurek Berraymom bilmiyoruz malesef bütün testleri yaptırdık ama birsey cıkmadı 17,16 ve 10 haftada kalpleri durdu
Yildiz52 Kızlar benim de bir düşüğüm oldu6 ay önce Şuan tekrar hamileyim fotoğraf atsam yolk sacı görebiliyor musunuz bakabilir misiniz geç döllenme dedi doktorum bu olabilir mi diye
Yildiz52 Yasmin444 önce kese sonra yolk sac sonrasında bebek görünüyor kesenin içinde ki yuvarlak o olabilir diyorum