Merve_40 Ben ilk hamileligimde geçirdim çok kötü bir surecten geçtim ve ne yazık ki bebeğimin gelişimi durmuştu üç hafta geriden geliyordu tansiyon yüksekliği karcagier enzim yüksekliği idrarda protein kaçağı bebeğin suyu azalmıştı hepsi vardi 28 haftada doğuma alındım 25 ile uyumlud doğdu bebeğim bir hafta yaşadı sonra ne yazık ki kaybettim şuan ikinci hamilelegim 25 haftalık hamileyim coraspin kullanıyorum iki haftada bir idrar kan verip takip altındayım tansiyon yukselincede ilaç kullanıyorum ve tabi ki diyet yapıyorum hamur işi yok tuz sıfır