Kızlar dün yeni ilaclarima başladım D vitamini falan her neyse bugün sabah lavaboya çıktım çok özür dileyerek soruyorum büyük abdestimin (dışkı)simsiyah oldugunu farkettim başına gelen varmı vitaminlerden ilaçlardan dolayı mıdır yoksa anormal bı durum mu
Hayliyle hamileliğin her anormal durumuna korkar olduk özellikle ilk gebeliği olanlar
Başına gelen var mı yada ilaçtan yani vitaminlerden sonra mı oldu yazarsa sevinirim
Tekrardan sizlerden özür diliyorum bu konu için
(17 haftalık )hamileyim