Kızlar geçen gün kan vermiştim hatırlarsanız 1730 çıkmıştı beta kimyasal diye sevinmek istemedim 2 gün sonra tekrar kan verdim Salı 1730 çıkmıştı perşembe tekrar verdim böyle çıkmış artış iyimi sizce sağlıklı bir gebelik midir artık kan vermeye gerek var mı
