Elifcan111 Kızlar 39+5 haftalık hamileyim ama hiçbir belirti yok. Ne bir açıklık ne bir sancı. Bebek kanala bile girmemiş. Sanki hiç doğmayacakmış gibi. Önerilerinizi bekliyorum.
Iremaydmrr Elifcan111 enerjinizi niye kaybediyorsunuz o ne zaman gelmek isterse gelir zaten günlük rutin işlerinize bakın başka şeylerle meşgul olun
Iremaydmrr Elifcan111 bahar havasında doğum yapacağımız için şanslıyız ☺️ pozitif olun olumsuz düşünceler geldiğinde kendinizi dışarı atın çok iyi gelecek