Asmklc benimde hamileliğimde vardı doğrudum kızım 1 yaşında hâlâ devam ediyor. Hapşırık değil benim kuru öksürük, burun akıntısı ve balgam, o balgam var ya ne illet çıkaramıyorum da affedersiniz . Takılı kalmış sinirlerim bozuk vallahi aksine bir de kaşıntı düşman başına vermesin ilaçlarda fayda etmiyor. Her ay kontrole gidiyom alerji test yaptırdım oda negatif çıktı. Bana diyor ki doktor bide sen bulacaksın alerjinin ne olduğunu testler 20 tane anca bakıyor lan tıpın bulamadığını ben nasıl buluyum
😅😅