deletedmom11 Gulyllu bende nedherlands 😒 aile akraba hepsi türkiyede tek başıma dığurcam😳😳 bir kişi bile yok ama hepsinin üstesnden gelrm şükür
Gulyllu deletedmom11 bende öyleydim ilk doğumumda canım gerçi yine öyle olcakta Allahtan eşim cok yardımcı olıyırdu seninki de olur inşallah
anneee Selime444 benimde daha 3 aylık olduk.. Doğum zamanında çok sıcak oluyo oturduğumuz şehir o yüzden ben ailemin yanına gelmeyi düşünüyorum
Zehra Gulyllu Bursada otryrm bnm ailem eşimn ailesi tüm tanıdıklrmz adıyamnda oturylr çok zor oluyr ya hp ihtiyaç duyuyrsn
Gulyllu Zehra tabi cok iyi anlıyorum İnan’ bazen günlerce kapının çalmadığı oluyor bizim öyle kötü bir duygu ki eşimin ailesi var ama işte 😒