ZeyHus33 kızım 1 yaşındaydı, eşimle birlikte refakatçim oldular, hani yanımda olmalarına rağmen o evden çıkış anımda çok duygusallaşmıştım. Şimdi kızım 4 oğlum 3 yaşında, eşim evde ikisine bakacak ben tek gidicem duygular tavan🥲 bide ben gurbetteyim, kimseyi çağmııyorum hiçbir doğumuma, lohusalıkta da kabul etmiyorum inzivaya çekiliyorum direkt😅 psikolojik hazır olunca nine dede ziyaretlerine gidip takıları hediyeleri toplayıp üstüne tatil yapıyoruz 😁