yigitmom_
Benim de 13. Haftada bebek uygun pozisyonda değil dedi bı fikir sunmadı iki gün önce gittim 16+5 haftalıkken kıza 💕benziyo dedi ama yine netleşmedi detaylı ultrasonu bekliyoruz bakalım hayırlısı🥰Benimde ilk zamanlar ara ara bulantım halsizlik vardı sonra da onlar geçti yerini enfeksiyon kuyruk sokumu ağrısı başladı ama o hala devam ediyo yatağa uzanır uzanmaz yatakta dönmeye çalıştığım an kitleniyorum destek alarak zor hareket ediyorum onun dışında bı sıkıntım yok çok şükür enfeksiyonda geçmedi iştahsizlik bı ara bende de oldu acayip zayıfladım sonra kendiliğinden geçti..Aynen canım sağlıkla sihhatle kucagimiza alalım inşallah 🥰🌺