ChubbyOrange Kızlar bugün bir kaç başlıkta tsh değeri Yüksek olanları gördüm. Bu gebeliğe etki ediyormuş. Benim tsh değerim tam tersi 0.33 çıktı. Böyle olupta ilaç vs kullanan var mı? Ne demek oluyor bu konu hakkında bilgili arkadaşların yorumlarını bekliyorum. Kan testi yaptırdık ama randevum 3 hafta sonra. Doktorla görüşemedik henüz.
ChubbyOrange Eehk doktoruma 3 hafta sonra gidicem o zamana kadar sorun olur mu Acaba yaaa. Doktorun değerlere bakıp beni araması mı gerekiyor acaba
Eehk ChubbyOrange tiroide kadın doğum bakmıyor ama dahiliyeye yada endokrine gönderiyor sizi, kan veriyorsunuz kan değerlerinden bakiliyo, bebek için önemli bi durum tiroid , 3 hafta bekleme hemen git canm