Sanırım biberona alışmış. Hangi biberonu kullanıyordunuz? Doğal akış olan biberonlardan biri olsaydı sanırım daha iyi olurdu, onlarda kendiliğinden akmıyor. Bebek çektikçe geliyor, aynı memede olduğu gibi. O yüzden kolaya alışma durumu olmuyor bebekte.
Bi süre hem memeye alıştırmaya çalışın hem de sütünüzü sağarak verin isterseniz. Hem süt bollaşır, hem de biberonla da olsa mama değil anne sütü almış olur.