btytgy amin canım spinal çabuk etki ediyor epidural biraz zaman alıyor doğum sonrası epidural katateri kalıyor ağrı kesici vs veriliyor ama bence gerek var mı desen yok canım. Bende hiç bel ve baş ağrısı olmadı şükür canım onda da bunda da hemen ayaklandım bugün 2. Günüm 13 kilo oğlumu bile kucaklıyorum şükür iyiyim yani bol bol yürüyüş ve su tüket canım aynı zamanda kahve de