EmirVS kız benimki. Çatı muayenesi 37. Haftada yaptı. 38de de açıklığa bakmak için muayene etti rahime uyarı verdim doğum için, lekelenme olursa korkma dedi. Lekelenme bile olmadı. Benim kızın gelesi yok :) ben 40. Haftayı görürüm gibi hissediyorum 😂 hergün ev silip süpürüp toz alıyorum çamaşır yıka katla hazırlık yapıyorum ama boşa galiba 😂😂