tubik_ Kızlar günaydın 26+4 haftalık gebeyim. Sol kolum omzumdan başlayarak parmak uçlarıma kadar ağrıyor. Bütün gece kol ağrısından uyuyamadım hamilelikte kol ağrısı ilk kez yaşıyorum. Var mı benim gibi olan
Ezg93 Merhaba, ağrılarınız geçti mi? Geçtiyse nasıl geçti, sebebi neymiş bilgi verebilir misiniz? Ben de 2 gündür inanılmaz bir ağrı yaşıyorum.