Son adetime göre 9 haftalık gebe olmam gerekirken bebeğin 6+2 gelişimi olduğunu ve orada durduğunu artık kalbinin atmadığını öğrendik. Bu arada ben 27 yaşındayım eşim de 31 yaşında. Doktor genetik faktörler herkesin başına gelebilir ilk gebeliklerde yaşıyoruz bu durumu dedi. Sizin eksik yaptığınız bir şeyden değil mahsülün bozuk olması nedeniyle yani bebek hasta olduğu için hamilelik bitmiş dedi. Başına gelen var mı siz neler yaptınız? İyi şeyler duymaya ihtiyacım var