Son adetime göre 9 haftalık gebe olmam gerekirken bebeğin 6+2 gelişimi olduğunu ve orada durduğunu artık kalbinin atmadığını öğrendik. Daha önce iki kez kalp atışı duymuştuk alttan muayenede. Kahroldum, şok oldum. Çok üzüldüm. Mecburen kürtaj oldum ve onu aldılar. Şimdi tekrar denemek için bir ay bekle dedi doktorum. Bu süreçte folik asit kullanmak haricinde ne yapabilirim? Eşim ne kullanabilir?