Halime9826 hangi doktora gidiyorsunuz ya ben o hastane de deli oldum her seferinde başka doktora denk geliyorum hiç bir zaman da randevu aldığım doktoru görmedim her seferinde başka doktor olduğu için hepsi farklı şeyler söylüyor dün gitim tekrar doktor bana bidaha gelme sancın olursa acile git dedi ee benim bebeğim ters siz sezeryan günü vermeyecek misiniz diyorum yoo doğumun başladığı an sezeryana alırlar zaten seni diyor çok saçma