mystery00 2 gün önce göbek bağı düştü içinden yeşil sıvı geldi bugünde hafif böyle kanamıs ve göbeği çok mu dışarda sanki ilk anneliğim acemiyim bilemedim kültür aldılar göbeğinden ama sonuc çıkmadı daha. Bide bilen varsa göbek fıtığı falan gibi durmuyo değil mi
Neslismom mystery00 kanamasına dikkat et baktın ki az da olsa kan geliyor çocuk doktoruna git k vitamini verecektir ağızdan damla olarak hemen geçer korkma
Ftmtts mystery00 iki aylık kızım dogdugundan beridir tıpkı böyleydi göbeğinden sarı sıvı akiyordu hastaneye götürdüm kan aldılar birşeyi yok dediler geçer dedi doktor iki gün önce göbeğinden dışarı mercimek tanesinden az daha büyük bir et parçası cikti bugün götürdüm tekrar göbek granülom dedi kibrite benzer bir çubugu üstüne sürdü ama ateşle falan yakmıyor o çubuk kendi kendine eridi yani korkma kızım hiç aglamadi da fakat bunun dışında bizimkine göbek fıtığı da var bantlayin dedi bir yasina kadar geçmezse ameliyat edelim dedi bakalım inşallah geçer size de çok geçmiş olsun
Gaye1402_ mystery00 konudan bağımsız o göbüşün tatlılığı ne olacakkkkk Allahım nazardan esirgesin 😍❤️
Yavru-kus mystery00 canım bence normal ben böyle olduğunda o kanayan yerine Türk kahvesi koymuştum bir 2 güne geçmişti sen yine de doktoruna danış.
Anneyim9196 Benim kizimn tam net hatrlamiyorm boykemiydi yoksa dahami kötüydü ama akıyordu hastaneye götürdüğüm de yakmıştı ben bakmamıştım ama bi cubugun ucunu yakıp göbeğine basıp bandajlamisti öyle geçmişti acılı bi işlem değil sanırım bebegim aglamamsti cunku
Suey Canım benim oğlumunda göbek deliği böyle kanliydi fotoğrafini doktoruna atmıştım doktor hemen k vitamin iğnesi yapmıştı hastaneye çağırıp
Dogproff Bizim de böyle oldu göbek bağı düştükten sonra , çocuk cerrahi ne gittik , bişeyı yakıp göbeğine sürdüler kapandı şişlik indi .