Aslifatih Hanımlar merhaba 11 haftalik gebelikte sade soda içmek zararlımı acaba bebeğe zarar verirmi ?
Zeyzeyyet Aslifatih doktorum ic demisti bana.tabi ben ipin ucunu kacirip soguk soguk gomunce tansiyon firladi.hala ugrasiyorum.eger bi aksilik varsa tansiyonlar ilgili risk olusturabiliyor ne yazik ki soda.
ZehraS Aslifatih benim doktorum mide yanmasina afedersiniz geyiryordum ilk dortayda soda ic iyigelir demisdi
MelekAnnesi52 Aslifatih soda içebilirsin hatta içmeyi öneriyor mineraller falan var ya o yüzden 😁 eşim takıntılı ben içiyorum diye türk kahvesiyle sodayı sormuştu doktora 😁
Rabisaliiii Aslifatih ilk haftalardan beri her gün iki tane ıciyorum. Ilk oğlumda krplarim beni mahvederdi bunda hiç olmadi. Hemşire söyledi hergun iç diye cnm
Ozlemsvr Aslifatih ic tabi magnezyum açısından çok faydalı. Ben içemem pek içmiyorum ondan. Sen içebiliyorsan üç 😊
BetlAkdenizKaymak 34 haftalığım ve yaklaşık 15. Haftadan beri hergün bi tane muhakkak içerim midemin yanmasından yoksa mümkün değil rahatlayamam hem tavsiye ediliyor hergün 1 gün tane minarel olduğu için
tugce4161 Ben de içiyodm doktoruma sordum bende de tansiyon var her gün içmenin zararı olur dikkat et tansiyonjn yükselir içinde klor vs. Var demsti şimdi haftada bir defa falan anca iciyirm,🙄
Merve201119 Aslifatih canım tansiyon gibi sıkıntın yoksa günde bir tane iç zararı yok aksine içinde mineraller var onlar faydalı