Eslemyaren 33+3 günlük hamileyim 4 saatir belim çok ağrıyor duş aldım geçmedi yürüyemiyorum bile sqncim yok sadece bel agrio erken doğum belirtisi olbilir mi yasiyan var mi
Hafizeipek Eslemyaren bende var adet sancisi gibi ama ben 37. Haftadayim yani senin haftanda yoktu bende
Irmakelizim06 Eslemyaren haftan daha erken doğum sancısı belden başlayabiliyo hastaneye git bence hiç değilse erken doğum riskin varsa durdururlar sancıysa. Benmde var ama benmde haftam 37+4 bu haftalarda normal yalancı sancılar falan