Kivircikkuala benimde ilk 2 denemem negatif sonuçlandı. Gerçekten büyük bir yıkım oluyor ama moralini yüksek tutmaya çalış. Şuan 3. Transferim yapıldı test günümü bekliyorum. İnşallah en doğru zamanda hayırlısıyla pozitifleri görürüz. Moralini bozma herşeyde bir hayır vardır. Allahım dualarımızı dileklerimizi görüyor. Biz evlat isteyen kullarının kucaklarını boş bırakmaz inşallah 🙏