Sekerrr yaa anladım canım sağ sağlım kurtulursun inşallah ben 37+1 oldum ne gelen var ne giden 😂 ama ağrılarım fazlasıyla arttı özellikle bebek çok toplanıyor ve ben sürekli karnımın alt tarafından sancılanıyorum bir 2 gün daha bekleyeceğim gelmezse direk hastaneye giderim