Merhaba hanımlar 🌸 37. Haftamdayım Kocaeli medikalde Ünal hoca takipliyim. Çok memnunum kendisinden. İlk doğumum olacak nasıl olacak ne yaşayacağım bilmediğim için acaba bayan hoca olsa daha mı rahat ederim diye düşünüyorum çok ikilemdeyim Gizem hocayı da biliyorum o da çok iyi bir doktor. Ünal hoca ve Gizem hocadan doğum deneyimlerinizi benimle paylaşabilir misiniz sizce Gizem hocaya geçmeli miyim