Bildirmeniz gerekli diye biliyorum gebeliğin takibini yapıyorlar bir de benim mesela ilacım bitiyor hemen sağlık ocağına gidip yazdırıyorum gittiğim hastane uzakta diye. O yönden güzellikleri var. Gerekli testleri de yapıyorlar kan testleri tansiyon kilo ölçümü. Bebiş doğunca da onun takibini yapacaklar.