true-living Merhaba 21 haftalık hamileyim bebeğimin hareketlerini bir buçuk haftadır hissediyorum normalde karnımın ortasında hissederim bebeği bu akşamdan itibaren ikidir sanki vajinama vuruyor gibi hissediyorum ard arda 4 5 kere sakıncalı bir durum varmıdır
Aleyna_01 true-living ahahahha baş geliş değil sanırım şuan ayağını hissediyorsun çok normal baş geliş oluncada elini emin ol el daha kötü gıdıklıyor sanki kızım eliyle bazen yumruk atıyor bazen tırnak bazen ise gıdıklıyor müdahalede edemiyoruz bu senenin bebekleride değişik 😅😅