Merhaba,haftaya cinsiyet öğrencez, eşime yakınlarımizla beraber küçük bir kutlama yapalım,pasta keselim dedim,istemiyor ısrar ettim,kabul etti ama gönülsüz o yüzden vazgeçtim,iki balon alıp doktorun yanında mi öğrensek😃fikir verin anneler,minik de olsa güzel bir anı kalsın istiyorum🫶🏻bir de çok sabırsız doktor kağıda yazsın sonra öğrenelim dedim, yolda o kağıdı açar kesin 😃