Şuan aynı problemi yaşıyorum. Evim dubleks ve sadece üst katta var hamamböceği. Giderden geliyormuş, komşumdada aynı sorun var. Yönetici ile görüştüm siteyi ilaçlıyorlar bugün, bende evimi yarın ilaçlatacağım. 160 m2 için 1.000 tl fiyat aldım. Şirket gelmeden önce delik, gider vs kapatın böcek girebilecek yerleri dedi. İnşallah tekrarlamaz 🥲