Gizem-1009 Merhaba benim doğuştan beri kalbimde delik vardı ve o delik kapanmadı 22 Mayıs Anjio ile kapatılacaktı ama gebeliğimin olduğunu öğrendim radyasyon olacağı için bebeğe zararlı doğumdan sonra olacak sizce normal mı doğum yapsam sezeryan mı
Birkucukmutluluk Gizem-1009 muhtemelen bunu doktoruna belirtiysen bir arkadaşımda da ayni durum vardi zorunlu sezeryan olmak durumunda kaldı hatta konsültasyon istendi kardiyolojiden onun gözetiminde doğum gerçekleşti.(özel hastane)
ASE6154 Gizem-1009 bunu bir Kardiyalog ve kadın doğum uzmanına sormanız gerekmez mi ? Ki zaten tercihi size bırakacaklar mı bakalım muhtemelen doktorunuz karar verecektir böyle bir durumda.
umrumdadegil Gizem-1009 onu doktoruna sor canım çünkü rahatsızlığın varmış sezaryen diyebilir biz burda ne desek boş o yüzden
Reina Gizem-1009 normal doğumun size bir zararı olmaz. Gerçi tr de saçma sapan şeylerden bile ameliyata alıyorlar. Size de öyle diyecekler muhtemelen:)
Gizem-1009 Birkucukmutluluk gebeliğim daha yeni doktorla konuşacam da ben her iki doğumdan da çok korkuyorum sizce hangisi daha iyi
Birkucukmutluluk Gizem-1009 şimdi şöyle bana kalırsa tabi ki normal doğum ama sizin durumunuz çok daha farklı kalbiniz böyle bir durumda çok fazla yük kaldıramaz normal doğum bazı anlarda zorlayabilmektedir ve bunu ancak kadın doğum doktorunuz ve kardiyoloji doktorunuz karar verebilir çok isterdim size bunun kararını kesin siz verebilirsiniz rahatlikla diyebilmeyi ama böyle ciddi bir durumda doktorların kararını uygulamak en iyisi. Siz de bebeğiniz de sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah ☺️
ASE6154 Gizem-1009 bundan bahsediyorum işte doktorların sana hangisini istersin diye soracağını sanmıyorum. İlgili alan doktorları gerekli testleri yapıp sonuçlara göre kendi aralarında istişare yaparlar önemlide değil xaten ikinizde sağlıklı olun da
Gizem-1009 Birkucukmutluluk bu güzel yanıtınız için çok teşekkür ederim doktorlara bağlı zaten bebeğim sağlıklı gelsinde de hangi doğum olursa razıyım 🥰